06 October 2007

MOARTEA TRANDAFIRILOR


Mi-a placut aceasta poezie pe care am gasit-o intr-o revista virtuala si am gasit de cuviinta sa o am si pe blogul meu . Ea este scrisa de Laura Gherghel

*************************************************************************************

Trandafirii isi traiesc ultimile clipe din viata,

Mor tristi in gradini,

Fara nici o speranta.

Toamna i-a preschimbat in umbre

Care-si rostesc la apus

Rugaciunile sumbre

Constienti ca timpul lor e dus.

E prea mult galben in aer,

Iar sufletu-mi stingher

Resimte culoarea trandafirilor si-a frunzelor

Ce triste pier.

Seara se lasa peste sat,

Natura plapanda s-a culcat,

Doar trandafirii mai plang in noapte

Suspina incet cu tainice soapte.

Ce simt florile stinse la apus,

Cand vantul le rosteste ca timpul lor s-a dus,

Ca n-o sa infloreasca gingase in gradini?

Probabil si-au dat seama

Ca viata e plina de-amagiri.

Se scutura-n vant trandafirii.

Moare o data cu ei ultimul simbol al iubirii,

Se sting triste plapandele flori

A caror soarta am plans-o de atatea ori.

No comments:

Post a Comment

Search This Blog