29 February 2008

POVESTE PENTRU SUFLET

Nevasta mea cu ceva timp in urma s-a inscris intr-un cerc un fel de club al femeilor. Nu prea am dat mare importanta acestui lucru.
Se duce la acele intalniri de doua ori pe luna, sambata vreme de o ora, dar de fapt ce vroiam sa va povestesc este faptul ca acum ceva timp in urma a venit la mine intr-o seara si mi-a spus femeile de la club au hotarat sa incerce sa se autodepaseasca si daca eu pot sa ii spun 7 lucruri care nu imi place la ea.

Sincer mi-a cazut fata, nu stiam ce sa raspund. M-am dus imediat cu gandul la mine si am exclamat in gand " Oooo Doamne cum pot sa cer eu una ca asta sotie mele cand eu nu sunt nici pe departe un perfect ", dar am abordat problema la fel ca la serv. cand evitam sa dau un raspuns.
Pe loc i-am raspuns :
-Da-mi te rog frumos timp de gandire pana maine seara si promit sa ma gandesc la ceea ce mi-ai spus si am sa iti raspund ..
Seara nu am avut somn parca traiam un cosmar nu puteam sa ii enumar ceea ce imi cerea ea din cauza ca nici eu nu eram nu perfect dar nu stiam cum sa rezolv asta ..dar intr-un sfarsit am adormit. Dimineata m-am trezit si parca am plecat mai devreme ca de obicei cu vreo 10 min.Picioarele imi mergeau singure habar nu aveam ce vroiam sa fac dar ele nu ma ascultau ..m-au lasat in fata florariei din colt si atunci am inteles ce trebuia sa fac :).
M-am dus la florareasa pe care o cunosc bine fiind un client fidel si am rugat-o sa imi aleaga 7 trandafiri rosii sa ii ambaleze si am mai rugat-o daca se poate la ora 5 dupa-masa sa ii trimita acasa.Stiu ca fiul ei lua comision din asa ceva am adaugat si un biletel " NU POT ENUMERA ACELE SAPTE LUCRURI PE CARE SA LE SCHIMBI IN BINE >TE IUBESC ASA CUM ESTI"



No comments:

Post a Comment

Search This Blog