22 November 2008

ZIUA IN CARE L-AM UCIS PE KENNEDY


22 noiembrie ... candva in America.

I-am tras un glont in cap, ca sa nu se mai creada ei ca sunt buricul pamantului.Nu s-a mai ridicat... deja era acolo sus, la sala cazanelor cu smoala.Il asteptau cativa ''amici'' pe care tot el ii ''ajutase'' sa ajunga sus.

Presedintele meu e lipsit de griji acuma. Nu are cine sa il mai otraveasca.


"Comunistii cubanezi doreau cu disperare eliminarea lui Kennedy care, pe langa faptul ca era adversar declarat al lui Fidel Castro, ordonase si eliminarea acestuia". "A fost dorinta de razbunare a lui Castro pentru tentativa CIA de a-l asasina cu un stilou otravit. De ce l-am ales pe Oswald? Pentru ca era disident: isi ura tara. Poseda anumite caracteristici si apoi nu exista nici o alternativa demna de luat in seama. Asa ca am luat si noi pe cine am putut. Practic, Oswald s-a oferit volutar pentru acest asasinat"

Oscar Marino,un fost agent cubanez al serviciului secret G2


22 november ... zilele noastre

Pe piata jocurilor pe calculator a aparut "JFK Reloaded", creat pentru a demonstra ca un singur om il putea ucide pe presedinte. Si acela am fost doar eu :)

No comments:

Post a Comment

Search This Blog