07 January 2011

PRIVIND IN OGLINDA ...

- Un proverb indian spune ca ‘’Nu cunosti un om decat dupa ce ai umblat 3 luni in mocasinii sai’’.Cati mocasini ai incaltat  ?

- Am incaltat multi ’’ mocasini ‘’ dar nu pot spune cate de confortabil m-am simtit in ei. Unii mai calcau si intr-o parte J. Acum revenind la normal, in viata nu poti cunoaste un om suta la suta. Eu cred ca am un har de la Dumnezeu sa ii simt pe cei din jurul meu, cu ‘’doua fete’’. Ca sa revin la acest proverb,  parca se strica ‘’atmosfera’’ daca stai 3 luni in aceeasi incaltaminte, dar iti dezvolti ‘’mirosul’’

- Ti-e teama de oamenii din jurul tau care lucreaza la ‘’doua capete ‘’ ?

- Sincer, reprezinta un posibil atac  la un moment dat.Niciodata nu stii de unde poti fi atacat. De prieteni sau de dusmani. E mai dureros daca fac lucrul asta oamenii in care ai avut incredere. Teama nu imi e, insa imi e lehamite de situatie.Ei singuri se elimina din viata mea, nu ii elimin eu.

- De ce ar avea nevoie un barbat (femeie) ca sa fie fericit ?

- Femeile vor mai mult de la viata decat barbatii. Asa consider eu. In vremurile de astazi o stabilitate financiara  este mai presus decat  una  familiara. Si asta nu e bine.Banii nu aduc fericirea, dar o intretin, cum zice o vorba din popor. Eu cred ca o femeie daca primeste respect si iubire ar fi fericita. Ca sa daruiesti asta , ca barbat e putin mai greu. Barbatii au alt stil, fac pe dracu in patru sa cucereasca o femeie, dupa care se satura si o parasesc.  Tudor Octavian remarca la un moment dat : ‘’De la o vreme fericirea nu inseamna sa agatzi femei, ci sa iti aduca nevasta o cana cu ceai in cada!’’. Cam asa se traduce fericirea la barbati.

- Intr-o relatie e nevoie de schimbare, de ceva nou ?

- Intotdeauna e nevoie de schimbare pentru ca altfel intri intr-omonotonie a viatii de cuplu uneori cu un final trist. A nu se intelege ca unul din parteneri trebuie sa il insele pe celalalt. Solutiile sunt diversificate: adopti un copil daca nu ai, un animal de casa (daca iti plac animalele), mergeti la un film sau teatru ( nu numai la picnic vara si la shopping – astea sunt uzuale).Am dat cateva exemple, fiecare alege ce isi doreste sufletul.

 - Cand s-a produs ultima schimbare majora in viata ta ?

- Dupa o relatie complicata de ambii parteneri, am inceput sa imi pierd increderea intr-o femeie dar si in mine . E ca flacara de la aragaz … nu mai palpaie ca la inceput, e mai mica … De iubit, iubesc dar nu ca in vremurile de odinioara. O fi si de la varsta… poate m-am maturizat… nu stiu.

- Si o ultima intrebare:  ce astepti de la viata ?

- Sa raman aceeasi persoana pe care o cunoaste toata lumea. Si cu bune si cu rele. Daca am dezamagit pe cineva sau cu ceva, nu pot spune decat atat: asta-s eu.Si inca ceva- nu imi apartin aceste vorbe, dar trebuiesc amintite: ''Lumea aceasta va fi o lume mai buna atunci cand puterea dragostei va inlocui dragostea de putere ''

1 comment:

  1. Super articol !Am si eu ca simplu cititor sau simplu om ,(asa m-am considerat intodeauna!)citeva posibile raspunsuri la aceste intrebari, daca imi este ingaduit ,cu toate ca nu imi sunt adresate direct, dar viata m-a facut sa nu mai fiu indiferenta si sa-mi exprim punctul de vedere(recunosc ca in situatia de fata nu mi-a cerut nimeni, dar m-a intrigat f mult parerea ta despre cum abordezi punctul de vedere al femeii despre fericire).Nu pot sa cred asa ceva ! Femeile vor stabilitate financiara numai atunci cand nu au cu ce sa se intretina fie ca nu au loc de munca, fie ca nu gasesc , fie ca nu le place, sau fie ca au copii de crescut si se gandesc in primul rand la ei nu la ele.Depinde ce fel de femeie ai intanlit!Eu nu sunt o feminista,dar am suferit in viata numai ca am fost FEMEIE.
    Ma bucur insa ca recunosti (bineinteles, cu alte cuvinte, ceea ce stiam demult dar imi doream sa ma insel, (chiar si pentru ultima oara)ca TOTI barbatii sunt porci si ca nu merita o femeie adevarata langa ei!
    Sper sa fi inteles bine mesajul tau.Ca un barbat se simte fericit cand are un act ,o hartie acolo, adica un certificat de casatorie cum ar fi de exemplu , cu care el este sigur ca dupa ce
    a facut ce a vrut in viata si mai poate sa faca dupa bunul plac, ca doar are acte , deci este si legal si protejat social mai are si pretentii care mai de care mai exuberante !
    Ma ingrozesc!
    Altceva ce nu stii !
    NU exista monotonie intr-un cuplu daca cei doi se iubesc !Sau daca ma insel, spune-mi ce ai facut tu, sau ce vei face, pt a nu mai exista monotonie.
    NICIODATA cand cei doi s-au iubit (iubesc!) pur si simplu, nu ar avea de ce sa intervina al treilea! Deci unul a gresit din start !
    Si mai stii ceva? Imi pare rau , nu e stilul meu , dar ma vad nevoita sa fiu acida si sa-ti spun ceva ce nici eu nu credeam :cand iubesti ,iubesti, neconditionat si fara sa-ti dai seama infrunti si iti asumi niste riscuri si responsabilitati.Din punctul meu de vedere,am trait destul incat sa ma conving singura, ca FERICIREA mea depinde doar de mine.
    Multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat atata putere sa cunosc atatea fete ale vietii, sa nu fiu rea (si sa zic fete ale omului), daca nu am fost s uficient de buna si am dezamagit pe cineva, sper sa ma schimb numai de dragul de a-i face fericiti si atunci voi fi si eu !
    Ce fericita as fi murit , daca as fi crezut ca exista dragoste adevarata !
    Mai am o sansa! Sa ma mint ca m-am inselat si ca exista si barbati pe lumea asta!Sau poate nu ma mint!

    ReplyDelete

Search This Blog