26 March 2008

VECINII DE LA BLOC

Doamne ce probleme sunt cu ei. Se trezesc pe la ora 4 dimineata si fac curat prin casa, altul isi scoate catelul la plimbare si binenteles ca nu iese pe usa tiptil tiptil si tot asa . Am cautat pe google comentarii ale unor semeni de ai mei care sufera din cauza vecinilor si iata ce am descoperit :

mosu de la et.4 : "...cred ca cineva umbla noaptea pe bloc... ca seara am lasat ceaunul cu sarmale numarate cu mana mea si dimineatza lipseau 5 sarmale!!"...
P.S...oare exista si pescari de sarmale?:)))))))))

tanti Ileana.. scara B : "D`ne da se poate asa ceva??!! nici macar in noaptea de revelion nu m-am putut odihni ca lumea.. parca au luat-o razna totzi.... muzica shi pocnitori peste tot!!"

vecina de la 2 ii spune celei de la 5:auzi tu stii ca fitu s-a insurat?
cea de la 5:daaa!!!cand ,ca eu nu stiu. auzi,sunt masa si mie nu-mi spune

mosul de la etj.2, iesind din lift cu nevasta (adica 120kg+100kg), se repede la tinerii de la etj.7, care dau sa urce in lift cu cei trei copii de 1/2, 2 si 3 ani (50kg+65kg+6kg+15kg+18kg):
- de ce urcati cinci in lift? vreti sa se strice si iar sa platim revizia? asta e lift pentru patru persoane! vezi, scrie acolo...)

Baba de la 2-vecina de deasupra- a avut tupeul sa-mi spuna ca nu ea m-a inundat, apa a venit de la et.3, a ocolit apartamentul ei si s-a oprit la mine...pe tavan. Si fiul ei-30 ani-dadea din cap aprobator..

babele de pe scara nu vor sa tina lumina aprinsa pe scara din motiv de economie asa ca vecinul de la 3 pune bete de chibrite in intrerupatoare numai ca sa le faca in ciuda si sa stea lumina aprinsa

Am un vecin la tara caruia i-a facut nevasta-sa gemeni. Cand a venit aia de la spital a cocosat-o cu bataia, ca a zis ca unu e al lui si unu nu...

Copilul vecinului unui bunic de-al meu de la tzara in timp ce nashtea maica-sa:
- Tataaa!!! hai ca fata mama!!!

No comments:

Post a Comment

Search This Blog