27 March 2008

10 MOSTENIRI GENETICE

Siteul hotnews (preluand livescience.com) a descoperit ca cele mai nasoale 10 mosteniri genetice.

1. Alcoolismul: 50% din cauzele care determina alcoolismul sunt genetice, iar restul sunt determinate de factorii de mediu.

2. Cancerul de san
- am putea scapa de chestia asta inventand o rasa de femei fara sani. Deloc. Dupa cum am vazut in unele poze cu studente topless de la Costinesti, deja au aparut cateva exemplare.

3. Daltonismul
- eu sunt daltonist mai ales dupa 10 beri, cand imi platesc berea cu 2 bancnote de 1 leu la chelneritza si cer si rest si asta cheama bodyguardul.Cand apare namila, daltonismu’ ma face sa imi vad bicepsii in alta culoare, mai umflati parca. A doua zi daltonismu’ meu imi arata numa’ ochii umflati si vinetzi din oglinda, numa’ ca bicepsii cumva in mod misterios se dezumfla, desi erau super balonati cu 7 ore inainte, parol.

4. Violenta
- da’ de ce la unii gena asta cu violentza se manifesta numa la capitolu “dat in gura”, iar la altii numa “luat in gura”?

5. Obezitatea
- dom’le, cand citesti ca de vina sunt parintii ca esti obez, ti se face foame. Pe cuvant.

6. Bolile de inima
- asta nu se refera la atunci cand nu dai cu aspiratorul prin camerele inimii, da’ as vrea si eu mai multe gene de boala de inima cum o avut Ibrahim Ferrer si Gil Dobrica, ca bine de mai ziceau din guritza, dom’le!

7. Nasterea unor copii gemeni
- nimic nu poate fi mai cool decat sa-ti aduca ''barza'' doi gemeni in zodia Gemenilor si numele tau de familie sa fie Geamanul. Si nici tu si nici ea sa nu fi avut gemeni in familie. Hmmm…

8. Acneea.
- no comment

9. Intoleranta la lactoza
- nu are rost sa scriu ca daca suferi de asa ceva, nu ai cum juca in filme cu de trei ori femeie XXX, ca partenera de barbat.

10. Chelia.
- chiar, de ce femeile nu chelesc decat pe picioare, si asta numa dupa ce stau in baie 46 de minute cu un bol de ceara fierbinte, de pute tot apartamentu’ ca in morga de hipopotamisi si mai si tzipa, asa cum nu or tzipat niciodata in bratzele tale? Noi macar chelim in tacere si cu demnitate!!!!

No comments:

Post a Comment

Search This Blog