31 October 2008

DESPARTIRILE ANULUI IN ROMANIA

Orice despartire este foarte grea.Te lasa cu inima ingreunata, o tristete in ochi care nu minte pe nimeni,iar colturile buzelor lasate in jos.
Gandul ca nu va mai fi sa fie te seaca de orice fericire si-ti vine sa zaci intr-o nongandire. Atunci iti dai seama cate amintiri pot sa incapa intr-o minte de om.

In lumea showbizului anul 2008 a insemnat pentru unii si despartiri. Greu, dar asta e viata.Cea mai mare despartire dupa parerea mea este cea dintre Mihaela Radulescu si miliardarul Elan Schwartzenberg, dupa un mariaj de 10 ani din care a rezultat un baietel, Ayan.Nu au lasat sa scape nici un semn ca relatia lor ar fi pe butuci, asa ca vestea a picat ca o bomba.

"Ne-am despartit de multa vreme, cu discretie si grija pentru copilul nostru. Nici eu, nici Elan nu avem altceva de comentat, suntem in cele mai bune relatii si nu va straduiti sa aflati scandaluri, caci nu exista", a declarat Mihaela Radulescu (38 ani).
Surprinzator de repede, moldoveanca a gasit in bratele cui sa stea:Dani Otil (28 de ani).Ei au fost vazuti in ultima vreme in ipostaze tandre la mai multe evenimente, cum ar fi Raliul Sibiului Pirelli sau cursa de motociclete de la Bistrita.



O alta ruptura ''grea'' ii are in plan pe sotii Iovan, ea creatoare de moda(Romanita), el pilot de avion(Adrian).Relatia dintre cei doi a durat doar cinci ani, acum doi ani aparand pe lume baietelul lor, Albert Adrian.

Romanita si pilotul Adrian Iovan s-au cunoscut in 2003, când creatoarea de moda se intorcea de la Viena, cu o cursa Tarom. Ea insasi a povestit, in cartea pe care a scris-o, ca s-a indragostit de Iovan la prima vedere, in avion, iar apoi a facut tot posibilul sa-l reintâlneasca, desi aflase ca pilotul era casatorit. Adrian a decis sa divorteze, iar nunta cu Romanita a fost declarata “nunta anului”. Dupa doi ani, in toamna lui 2005, Romnita a anuntat ca va deveni mama. Tragedia care s-a intâmplat insa in familia ei – când un hot care intrase noaptea in casa a fost impuscat mortal de Adrian Iovan – a adus cu sine un alt necaz. Romanita a pierdut sarcina si a trecut, impreuna cu sotul ei, printr-un cosmar mediatic ce a durat câteva luni.
In final, magistratii au hotarât ca Adrian Iovan a tras in legitima aparare, desi cazul a fost stramutat din Bucuresti si s-a inchis dupa zeci de termene. La scurt timp dupa ce a pierdut prima sarcina, Romanita a ramas din nou insarcinata. Chiar de ziua ei, pe 3 octombrie 2006, vedeta a adus pe lume un baietel superb pe care l-a numit Albert Adrian.


Romanita a fost fotografiata de paparazzi pe când se saruta in masina cu jurnalistul Radu Popa, insarcinata fiind in luna a opta. A urmat o noua isterie mediatica, iar ipoteza divortului a fost si ea luata in calcul, pana la urma confirmandu-se.



Ion Dichiseanu(76 ani) si Simona Florescu-Dichiseanu(42 ani)

Sotia cunoscutului actor doreste sa traiasca o viata mult mai libera decat pana acum.
''De cand ne-am casatorit am fost tinuta legata de cratita si copil. Ion mi-a cerut sa renunt la cariera mea, la muzica, pentru a avea grija de Ioana. Acum, insa, fiica mea are 21 de ani. A crescut si se poate descurca singura, asa ca imi doresc sa urc din nou pe scena, sa cant!", a mai dezvaluit Simona, care este mai tanara cu 34 de ani decat Ion Dichiseanu.

Paparazzii CANCAN a surprinso pe Simona alaturi de un anume tip Joe, mai multe zile la rand, in ipostaze tandre. "Joe ma ajuta sa-mi relansez cariera!" Pe de alta parte, ea sustine ca sotul stia despre existenta lui Joe Librescu.
La randul sau, actorul spune ca a facut eforturi disperate pentru a-si salva casnicia, dar ca iubirea dintre ei a disparut definitiv. Ca un adevarat gentleman, Dichiseanu a evitat in toata aceasta perioada sa comenteze presupusele aventuri extraconjugale ale nevestei sale. O pretentie a avut totusi maestrul, care si-a maritat recent fiica: sa nu-i lase fostei neveste numele sau, obligand-o pe aceasta sa revina la numele “Florescu”.


ANDREEA RAICU SI TUDOR CHIRILA

Dupa o relatie inceputa in 2006, cei doi au anuntat “oficial” ca nu mai formeaza un cuplu. Dupa mai bine de doi ani petrecuti impreuna, Andreea Raicu si Tudor Chirila s-au despartit, lucru anuntat de prezentatoarea TV pe blogul sau. “Nu mi-a placut niciodata sa vorbesc public despre viata mea personala… am evitat ori de cate ori am putut. Trebuie sa va impartasesc si voua… ne-am despartit! As fi vrut sa nu fiu nevoita sa vorbesc despre asta (…), dar am confirmat doar din dorinta de a pune punct acestui subiect, de a incheia seria de speculatii, presupuneri si intrebari. Mai mult decat atat n-am sa mai comentez pe acest subiect”, scrie Andreea Raicu.


In mai multe randuri, presa a anuntat fie ca pentru cei doi bat clopotele de nunta, fie ca Andreea Raicu si Tudor Chirila s-au despartit, zvonuri infirmate, la vremea respectiva. In plus, potrivit unor informatii aparute in presa, relatia de cuplu ar fi fost una tumultuoasa, mai ales pentru ca Tudor Chirila este un barbat temperamental. Un episod de genul acesta, povestit de martori, s-a consumat anul trecut, cand artistul, aflat la volanul masinii sale, a urmarit automobilul in care se afla iubita sa, a sicanat-o pe aceasta in trafic, pe Calea Dorobantilor, si a blocat pentru cateva minute circulatia in zona. Incidentul de anul trecut a avut loc chiar inaintea Galei anuale a Premiilor “Ioan Chirila”, organizate de Tudor Chirila in memoria tatalui sau.

Tudor Chirila si Andreea Raicu se cunosteau de mai multi ani, insa au devenit un cuplu in 2006, iar relatia lor a luat prin surprindere lumea mondena. Diferentele dintre cei doi sunt destul de mari si nici unul nu se incadra in “tiparul” fostilor iubiti. In timp ce Andreea Raicu a avut relatii cu Cristi Chivu si cu Tudor Vasile, fiul fostului premier Radu Vasile, nonconformistul cantaret si actor Tudor Chirila a iubit-o timp de sapte ani pe actrita Dorina Chiriac.


DELIA MATACHE SI MATTEO

Delia Matache si Matteo s-au despartit dupa doi ani de iubire nebuna, in care au trecut nepasatori pe langa intrigile celor din jur.

Delia Matache a fost cea care a pus capat relatiei care parea ca nu evolueaza nicicum, iar de doua luni vedeta a incercat sa pastreze aparentele, pozand intr-o femeie fericita si implinita alaturi de iubitul ei."Am fost putin mai matura si am hotarat ca e mai bine sa ne despartim decat sa ne certam.Nu s-a intamplat nimic urat, ba chiar lucram impreuna la noul album. In acest moment nu mai vreau sa fim iubiti sau sa fim legati sufleteste"

In ciuda acestei situatii, cei doi au ramas in relatii bune, urmand chiar sa-si continue colaborarea pe plan profesional.

Inaintea lui Matteo, Delia a avut o relatie cu Edy Iordanescu, fiul fostului selectioner al Romaniei.

2 comments:

  1. Mda, cazuri celebre de despartiri.
    Dar sa sti ca in lumea show-bussinesului se intampla frecvent aceste separari.
    Tentatiile sunt prea mari in acest domeniu, intalnirile sunt multe si diferite de la o zi la alta. E normal sa se intample astfel de iubiri trecatoare.
    Parerea mea e ca in relatiile oamenilor nonvedete se intampla muuuult mai rar despartiri de acest gen.

    Leonard

    ReplyDelete
  2. am si eu un articol asemanator despre despartirile si casatoriile anului 2008.
    Dar sa fim optimisti!! caci multi s*au si casatorit anul aceste: andra si maruta.. si multi altii.

    daca vrei, imi poti vizita blogul.

    ReplyDelete

Search This Blog